نمایه نویسندگان

آ

  • آبادیان، اکبر کارکرد عناصر تجسمی در فضاسازی فیلم‌های سینمایی (موردپژوهی هتل بزرگ بوداپست) [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 95-115]
  • آفرین، فریده تحلیل ویژگی‌های شخصیت‌های انیمیشن شگفت انگیزان با توجه به مرگ اگزیستانسیال و مفاهیم وابسته به آن در آرای هایدگر [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 87-105]
  • آیت اللهی، مریم تحلیل ویژگی‌های شخصیت‌های انیمیشن شگفت انگیزان با توجه به مرگ اگزیستانسیال و مفاهیم وابسته به آن در آرای هایدگر [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 87-105]

ا

  • اسفندیاری، شهاب مطالعه‌ای بر اقتباس سینمایی رمان «پدر آن دیگری» بر مبنای مفهوم بیش‌متنیت ژرار ژنت [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 43-59]
  • افشار، حمیدرضا دل مدیریت تجربه‌ی مصرف مخاطب تئاتر: یک مطالعه مردم‌نگارانه [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 117-135]
  • البرزی، فریبا تحلیل روایت مکان و مناسبات سوژه با آن در برداشتی پدیدارشناسانه از متن فیلم‌نامه «داستان توکیو» [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 71-99]
  • امینی، امیرحسین تحلیل روایت مکان و مناسبات سوژه با آن در برداشتی پدیدارشناسانه از متن فیلم‌نامه «داستان توکیو» [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 71-99]

ب

  • بنی اردلان، اسماعیل تأثیر نمایش خلاق در بازیابی و توسعه مهارت و نگرش خلاق کودکان کم ‏توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 8-21]

ت

  • تحریری، مجید بررسی تطبیقی نت‌نگاری نوین در آثار آهنگسازان معاصر (مطالعه موردی: بانشی، کهکشان مارپیچ، اتود 2 فریمن، کنتاکت، 8'37"، طلسم باران) [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 39-78]

ج

  • جان بخش، مرتضی واکاوی رویکرد حالت ساز نورپردازی در مواجهه با سیر تحول مثبت و منفی شخصیت اصلی در فیلم‌های سینمایی (مطالعه موردی: فیلم‌های حکم و پدرخوانده) [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 27-49]
  • جعفری، فاطمه سادات مطالعه‌ای بر اقتباس سینمایی رمان «پدر آن دیگری» بر مبنای مفهوم بیش‌متنیت ژرار ژنت [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 43-59]
  • جلالی پور، بهرام مطالعه‌ی تطبیقی داستان شازده کوچولو اثر دوسنت اگزوپری و فیلم انیمیشنِ شازده کوچولو به کارگردانی مارک آزبرن [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 107-127]

چ

  • چنگایی، حامد بررسی تطبیقی نت‌نگاری نوین در آثار آهنگسازان معاصر (مطالعه موردی: بانشی، کهکشان مارپیچ، اتود 2 فریمن، کنتاکت، 8'37"، طلسم باران) [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 39-78]

خ

  • خلجی، علی شگردهای تولید و توزیع؛ مطالعه مؤلفه‌های اثرگذار بر فروش جهانی فیلم [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 51-70]

د

  • دهدشتی شاهرخ، زهره دل مدیریت تجربه‌ی مصرف مخاطب تئاتر: یک مطالعه مردم‌نگارانه [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 117-135]

ر

  • رحمانی، مریم تُورَه؛ نمایش عامیانه‌ی خراسان شمالی، چیستی و افول آن (بر پایه‌ی فهم چهارگانه‌ی تولیدکننده، مخاطب، متن و بافت و تحلیل لایه‌ای علت‌ها) [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 23-38]
  • رستمی، پدرام مطالعه‌ای بر اقتباس سینمایی رمان «پدر آن دیگری» بر مبنای مفهوم بیش‌متنیت ژرار ژنت [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 43-59]
  • رضا قلی زاده، بهنام شگردهای تولید و توزیع؛ مطالعه مؤلفه‌های اثرگذار بر فروش جهانی فیلم [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 51-70]

ز

  • زنجانبر، امیرحسین برهم‌کنش دو وجه خوانداری و دیداریِ «عناوین تایپوگرافیک» در تیتراژ و پوستر هفت فیلم کودک و نوجوان: بر اساس نظریۀ اسکات- نیکولایوا [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 129-144]
  • زین العابدینی، پیام کارکرد عناصر تجسمی در فضاسازی فیلم‌های سینمایی (موردپژوهی هتل بزرگ بوداپست) [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 95-115]

س

  • سخاوت دوست، نوشین تحلیل روایت مکان و مناسبات سوژه با آن در برداشتی پدیدارشناسانه از متن فیلم‌نامه «داستان توکیو» [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 71-99]
  • سربخش، رئوف فراداستان در دهه نود سینمای ایران بر اساس نظریه لیندا هاچن: مطالعه موردی دو فیلم «اژدها وارد می‌شود! » و «مسخره‌باز» [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 5-21]
  • سربخش، رضا فراداستان در دهه نود سینمای ایران بر اساس نظریه لیندا هاچن: مطالعه موردی دو فیلم «اژدها وارد می‌شود! » و «مسخره‌باز» [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 5-21]

ش

  • شکری، حسن مطالعه بینامتنی تصاویر انیمه ژاپنی با مضمون ایرانی با تکیه بر نظریه ژرارژنت« نمونه موردی: انیمه امیرارسلان نامدار» [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 21-34]

ص

  • صیاد، علیرضا بازنمایی شخصیت فم‌فتال به مثابه تهدیدی برای نظم اجتماعی در سینمای پیش از انقلاب ایران: مطالعه موردی فیلم‌های فریاد نیمه‌شب (1340)، مو طلایی شهر ما (1344)، و زن و عروسک‌هایش (1344) [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 5-20]

ع

  • عادل، شهاب الدین تحلیل روایت مکان و مناسبات سوژه با آن در برداشتی پدیدارشناسانه از متن فیلم‌نامه «داستان توکیو» [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 71-99]
  • عادل‌فر، محمد موسیقی نازیسم و واگنر و نظریه جنگ کلاوزویتس در آلمان در زمان جنگ جهانی دوم [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 79-93]
  • عارف، محمد مفهوم آیکونوگرافی و گونه‌های کاربردی آن در هنرهای نمایشی با رویکرد انسان‌شناسی دیداری [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 83-98]
  • عباسی، حامد خلأهای موجود در قضاوت ارسطو درباره‌ی هفت نمایش‌نامه‌ی بازمانده از آیسخولوس [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 137-152]
  • عباسی، مسعود تعدد گستره ها و ناحیه های صوتی در محدودۀ صوتی آوازخوانان مرد موسیقی ایرانی [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 61-77]
  • عسکری رابری، حمید روش‌ شناسی و تحلیل موضوعی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد رشته‌ آهنگسازی در دانشگاه‌های دولتی ایران از سال 1390 تا 1400 [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 5-25]
  • عسگری، علی واکاوی انگاره‌ها و پنداره‌های معمارانه در سینمای ابرقهرمانی دنیای مارول [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 101-121]

ف

  • فرزانه دهکردی، جلال بررسی گستردگی هم‌زمان زیست‌سیاست و گفتمان روان‌نژندی در فیلم جزیرۀ شاتر از منظر روانشناسی اجتماعی [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 65-82]

ق

  • قاسم زادگان جهرمی، حمید تأثیر نمایش خلاق در بازیابی و توسعه مهارت و نگرش خلاق کودکان کم ‏توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 8-21]
  • قنبری ایلخچی، هومن مطالعه‌ی تحلیلی و تطبیقی ساختار «سه‌گاه» در موسیقی دستگاهی ایران و موغامی جمهوری آذربایجان [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 23-41]

ک

  • کاوه سمنانی، فاطمه تبلور کارناوال باختینی در نگارش فیلمنامه‌های دهۀ هشتاد ایران [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 35-50]
  • کریم پور، یاسمن دل مدیریت تجربه‌ی مصرف مخاطب تئاتر: یک مطالعه مردم‌نگارانه [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 117-135]
  • کشاورز افشار، مهدی مطالعه بینامتنی تصاویر انیمه ژاپنی با مضمون ایرانی با تکیه بر نظریه ژرارژنت« نمونه موردی: انیمه امیرارسلان نامدار» [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 21-34]
  • کیوان‌نیا، شایان واکاوی و آفرینش مفاهیم جدید از چشم‌انداز سینمای آنتی‌اومانیستی دلوز [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 71-85]

گ

  • گهربخش، محمد جواد مطالعه‌ای بر اقتباس سینمایی رمان «پدر آن دیگری» بر مبنای مفهوم بیش‌متنیت ژرار ژنت [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 43-59]

م

  • محبی، پرستو تبلور کارناوال باختینی در نگارش فیلمنامه‌های دهۀ هشتاد ایران [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 35-50]
  • محمدیان، محمود دل مدیریت تجربه‌ی مصرف مخاطب تئاتر: یک مطالعه مردم‌نگارانه [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 117-135]
  • محمدی پرفکر، علی واکاوی رویکرد حالت ساز نورپردازی در مواجهه با سیر تحول مثبت و منفی شخصیت اصلی در فیلم‌های سینمایی (مطالعه موردی: فیلم‌های حکم و پدرخوانده) [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 27-49]
  • محمودی بختیاری، بهروز تأثیر نمایش خلاق در بازیابی و توسعه مهارت و نگرش خلاق کودکان کم ‏توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 8-21]
  • مرآتی، محمد علی مطالعه‌ی تحلیلی و تطبیقی ساختار «سه‌گاه» در موسیقی دستگاهی ایران و موغامی جمهوری آذربایجان [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 23-41]
  • مرادی، محمد خلأهای موجود در قضاوت ارسطو درباره‌ی هفت نمایش‌نامه‌ی بازمانده از آیسخولوس [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 137-152]
  • مسعودی، شیوا بازنمایی عروسک تا وانمودگی مانکن بر اساس مفهوم وانموده بودریار [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 51-64]
  • معتمدی، احمدرضا واکاوی رویکرد حالت ساز نورپردازی در مواجهه با سیر تحول مثبت و منفی شخصیت اصلی در فیلم‌های سینمایی (مطالعه موردی: فیلم‌های حکم و پدرخوانده) [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 27-49]
  • مومنیان ملا، حسین مطالعه‌ای بر اقتباس سینمایی رمان «پدر آن دیگری» بر مبنای مفهوم بیش‌متنیت ژرار ژنت [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 43-59]
  • میثمی، سید حسین تعدد گستره ها و ناحیه های صوتی در محدودۀ صوتی آوازخوانان مرد موسیقی ایرانی [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 61-77]

ن

  • نصیری، سید پوریا روش‌ شناسی و تحلیل موضوعی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد رشته‌ آهنگسازی در دانشگاه‌های دولتی ایران از سال 1390 تا 1400 [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 5-25]

و

  • واعظی، اصغر واکاوی و آفرینش مفاهیم جدید از چشم‌انداز سینمای آنتی‌اومانیستی دلوز [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 71-85]
  • وحدانی فر، امید تُورَه؛ نمایش عامیانه‌ی خراسان شمالی، چیستی و افول آن (بر پایه‌ی فهم چهارگانه‌ی تولیدکننده، مخاطب، متن و بافت و تحلیل لایه‌ای علت‌ها) [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 23-38]

ه

  • هاشمی پور، دانیال بازنمایی شخصیت فم‌فتال به مثابه تهدیدی برای نظم اجتماعی در سینمای پیش از انقلاب ایران: مطالعه موردی فیلم‌های فریاد نیمه‌شب (1340)، مو طلایی شهر ما (1344)، و زن و عروسک‌هایش (1344) [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 5-20]
  • هدایتی، کیمیا واکاوی انگاره‌ها و پنداره‌های معمارانه در سینمای ابرقهرمانی دنیای مارول [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 101-121]